Aktiviteter / Familiedag 2014

Familiedag 2014

27. September 2014
Årets Familiedag blev afholdt på Ahl Lejrskole, Ebeltoft/Jylland.

I år havde 10 PND familier fundet vej til Ahl Lejrskole, som dannede perfekte rammer om en fantastisk familiedag. Vi fejrede efteråret i ren Halloween stil, men også at vi igen fik samlet store og små. Vi ved, at mange ser frem til denne dag, hvor de får mulighed for at møde andre i samme situation. Det kan ikke siges nok, at denne dag er vigtig for familierne.

Den store hoppeborg blev sponsoreret af Tanja Casado Michael som er ejer af BlomsterPigerne i Ølby Centeret. Den var fantastisk og samlingspunkt for mange glade børn. Tusinde tak til Tanja og BlomserPigerne fra alle os.

Græskarværkstedet blev også flittigt besøgt, det blev til mange flotte og kreative græskar. Tusinde tak til Føtex i Ebeltoft, som generøst havde sponsoreret alle de flotte græskar.

På spøgelsesgangen var der stor aktivitet. Børnene havde fået til opgave at lave et spøgelseshus og skræmme alle de voksne. De klarede opgaven fantastisk godt. (uuuhhhh..) Vi var alle meget imponeret over alle de kreative og uhyggelige påfund – vi var meget bange…

Dagen bød også på et besøg af Heksen Poxi. Hun inviterede børnene ind i hendes hekse hul, hvor der blev fortalt uhh-hyggelige historier og i hendes gryde blev der brygget heksebryg. Poxi malede også flotte og spooki ansigtsmaling.

Børnebaren kunne igen i år friste med popcorn og slush ice. I år havde baren fået en ny gæst – Græskarmanden. Under spøgelsesjagten om aften, havde han pludselig taget plads foran huset… for derefter at rejse sig op og uddele slikposer…(!) i bytte for de indfanget spøgelser.

Generalforsamlingen gik godt, i ro og orden. Bestyrelsen byder glædeligt velkommen til Lisbeth og Pia. Annika blev genvalgt og Louise er nu ny suppeant. Vi takker Linn og Anja, for deres tid og kræfter i foreningen. I vil blive savnet. Læs referat her

Familiedagen 2014 kan bestemt kaldes en succes. Ikke mindst fordi forholdene på Ahl lejrskole var så fine. Birthe og Jeppe tog virkelig godt i mod os og hele weekenden hyggede de om os. Vi sender jer en særlig tak for, at vores dage blev så gode.

Søndag morgen kom PND Foreningens, MEGET MORGENFRISKE, Tante Tut forbi til en omgang frisk gymnastik på plænen. Hun er så skøn – vi glæder os allerede til næste gang vi ser hende…

Tak til alle jer, som gjorde dagen speciel. Tak til alle de frivillige, som har knoklet for at stable arrangementet på benene. Tak til Lisbeth og Marcus som igen i år holdte styr på ungerne og aktiviteterne.

Vi ses til næste år…